Tema: Re: Automobilinis saldytuvas
Autorius: svyt
Data: 2009-07-10 17:40:40
mano kiek galingesnis tai gal per 2-3 val pasodina neblogai. siaip trumpam
sustojus kad ir isjungsi, jis nespes isilt taip greit. skaiciuojam-
saldytuvas 50WA yra 50/12 = 4A jei akumas 60ah, realiai kad jis dar galetu
uzvest negali isnaudot daugiau puse, tad turim 30 a/h t.y. iki 8 val
naudojimo.... jei akumas naujas, ir turi laidus- buksyravimo virve.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.