Tema: Re: Automobilinis saldytuvas
Autorius: Vytas
Data: 2009-07-02 13:57:54
On Sat, 13 Jun 2009 11:46:11 +0300, "schaumschlager"
<ittendorf@bodensee.de> wrote:

>UAB SALNOS PREKYBA.
>
>"Paulius" <k.pauliux@takas.lt> wrote in message

Man teko naudoti kelis ne kompresorinius saldytuvus. Dabar turiu WAECO
- jis brangesnis (apie 800Lt) bet tikrai geriau atsaldo negu
maksiminiai. Pastoviai naudoju darbe - stovi prie stalo ir saldo
mineralini.

Butinai reikia imti su 12/220V - atskira transformatoriu tampyti
nepatogu.
*Vytas*