Tema: Re: Automobilinis saldytuvas
Autorius: Paulius
Data: 2009-06-11 14:28:04
Aciu uz info. Kiek ant greituju teko pasigooglinti, tai kompresoriniu kainos prasideda nuo 1500 Lt - per grangu, todel tas variantas atkrenta.
Siaip didelio poreikio saldyti iki minusines temperaturos ir nera, o jei nuo 30 atsaldo iki kokiu 15 tai man raliai tokio visai pakaktu...
Taigi pereikim prie kito etapo: gal kas galit rekomenduot koki modeli, kuariame butu 12 / 220 V ir kaip isivaizduoju apsauga nuo sumazejusios akumo itampos irgi butina.