Tema: Re: Palaipiot po kalnus
Autorius: offline
Data: 2009-06-05 10:52:32
"Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message news:h0ahvr$qr4$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> kad viskas tik sintetika ir Goretex, kad batai tik patys geriausi, kad visur
> tik naujos technologijos ir t.t. ir kaip tai reikalinga, būtina ir
> privaloma. O šalia sėdėjo 50metis kitos grupės dalyvis, kuris praėjo pirmą
> gyvenime žygi kalnais, tai jis neišlaikė to gyrimosi ir replikavo, kad jis
> tą savaitės trukmės žygį praėjo nusipirkęs iš SSS sandėlio darbininko
> apsauginius batus už 60LT, su džinsais, marškiniais ir vilnoniu megztiniu,
> ir jokios sintetikos. Ir galiu paliudyti, kad ejo tikrai gerai, geriau už

Esu ėjęs ir su batais už keliassdešit litų ir už kelis šimtus, esu ėjęs su polietileinine skraiste ir su goreteksinais šturminiais drabužiais. Todėl, galiu pasakyti, kad naujosios technlogijos nepadaro iš žmogaus afigienno žygeivio ar pan. teisiog jos leidžia lengviau pernešti tam tikras aplinkos sąlygas, sutaupyti svorio, jausti daugiau komforto. Tiesa kartais jos padaro žygį mažiau pavojingu (pvz einant per lietų su stipriais vėjo gūsiais apsirengus salyginai aptemptais goreteksais, nei besiplevėsuojančia polietilenine uždanga.
O dėl sintetikos, tai galiu pasakyti du dalykus perspjaunančius sintetiką - vilnoniai termoapatiniai ir pūkiniai miegmaišiai :)

> Beje, Norvegijos kalnai naujokams gali būti visai įdomūs tuo, kad ten
> sniegai ir ledynai prasideda palyginti neaukštai, maždaug nuo 1,5km aukščio.
> Ten galima nesikariant į kelių km aukštį ir nepatiriant problemų dėl
> išretėjusio oro "pačiupinėti" tikrą žydrą ledyną. Minusas tas, kad ten
> pernelyg dažnai lyja.

Jo pritarsiu, kad NOrvegija yra gan civilizuoti ir labai gražūs kalnai. bet geriau ten eiti su trupučių geros aprangos bo ai kelia dienas iš eilės lyja ir nėra gausiai šilta galima ir nepajusti jos žavesio :)