Tema: Re: Palaipiot po kalnus
Autorius: evka
Data: 2009-06-04 21:31:09
Konkrecios apsistojimo vietoj deja negaliu rekomenduoti. As buvau
ishsinuomaves kambareli tokiu paciu principu kaip palangoje (apie 30 eur
naktis), kita syki buvau sveicarijoje tiesiog isnuomuotame name - laipiojau
ten, tai situacijos su kempingais ir pan nelabai buvo poreikio
ishsiaiskinti. Alpese labai grazu, galima rasti marsrutu nuo tarkim 500
metru - ispudingos pievos. O galima pradeti marsrutus ir nuo 1.5-2km - jau
sniego bus.
Aisku, pirmam sykiui nebutina i Alpes, kelione brangesne, toliau, beto xebra
cia duoda puikiu patarimu ir tatrams, gal ir as pasinaudosiu, dar nebuves :)
Man asmeniskai palyginimui, kur dar buvau - slovenija, kroatija, karpatai,
kad ir krymas man toli grazu neprilygsta austrijos / sveicarijos alpems.

geru atostogu,
ev

p.s.
O Kryme kiti privalumai, del jo ivairumo. Manau nieko bendro su kazachstanu
ir kitomis buvusios CCCP vietomis. Originaliai ten totoriu zeme, kurie, nors
ir 100% buve ishvezti, po truputi bando atsistatyti ir jie i lietuvius ziuri
labai teigiamai.