Tema: Re: Palaipiot po kalnus
Autorius: Stalius
Data: 2009-06-03 18:24:51
> Jei tokiu minciu kyla - reiskiasi tau tikrai ne krize, greiciau
> priesingai.

na galima sakyti yra seimynine krize...todel vienas...

> Gal ne taip populiari bus nuomone, bet gali vaziuoti iskart i alpes (pvz
> Austrija),
> Yra daug lengvu marsrutu, kur nebus pavojinga vienam (nors is principo
> kalnuose nerekomenduojama buti vienam), populiaresnese vietose manau
> sutiksi pakeliui einanciu turistu.

Gal rekomenduot galit kazkokia konkrecia apsistojimo vieta ?

>Jei nenori su savim nesiotis palapines / miegmaisio - gali taip planuoti
>kad kas vakara nusileidi iki masinos.

Miegmaisis ir palapine mano megstami dalykai, keliaves esu pagal ezerus LT
pesciomis ir su dviraciu. Mielai miegociau kalnuose...aisku ne prie -C....

> diena kalnuose -geresni laiko leidima sunku isivaizduoti.

Isivaizduoju....!

> Dar gali apsvarstyti toki varianta kaip Krymas.

Na rusija kazkaip netraukia, vien del poziurio i Lietuvius.....
kazkada 1980m tarnavau Kazakstane...
siurpas nupurto prisiminus tuos 2metus....