Tema: Re: Juodieji
Autorius: Povilas
Data: 2009-04-01 16:24:56
"Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message
news:gqv731$ung$1@trimpas.omnitel.net...

>    Kadangi nesibaidau nei darbo kastuvu, plaktuku ar traktoriumi, nei
> kabineto ar klases - tai suteikia daugiau laisviu nebuti nuolankiu avinu.

O Tu gerai pagalvok ar verta Tau dirbt sita darba,o gal geriau dirbt gryname
ore ir pvz augint serbentus ( kas be ko ,gerai butu man juos jau
pasikeist,tai gal turi pasitaupes? ).Pasiziurek kas darosi : zmones apgule
seklu skyrius parduotuves,perka juodzemi ir irankius,ruosiasi sukasinet savo
zaliasias vejas ir sodint bulves - ruosiasi krizes sukeltam badui!
O Tu gi puikiausiai ismanai ana sriti,tai gal pasakyk viena syk,kad _tai_
yra praeitas gyvenimo etapas ir iskeles galva uzsiimk kitais reikalais!

P.S.Sitas mano recitalis,neturi but suprast kaip lazdavone,o kaip draugiskas
patarimas!