Tema: Re: Juodieji
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-04-01 11:45:38
Puikiai suformuluota mintis, palaikau visu 100%.
Kas del finansiniu isipareigojimu - cia ir mano "koziriu" daugiau, nei turi
daznas siandienos lietuvis - mano ir mano seimos / artimuju gyvenime nera
absoliuciai jokiu finansiniu isipareigojimu, paskolu, lizingu ir pan. Galiu
sau leisti nemaza prabanga - ramiai miegoti. Siandien tai, sutikite, svarbu.