Tema: Re: Juodieji
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-04-01 11:02:41
    Jei butu atleide - blogiau nebutu.
    Blogiausia - kai zmoniu keliai issiskiria, taip ir nesupratus,
neissiaiskinus priezasciu.
    Atleidimo/isejimo klausimas - kabantis ore, tiksliau - mano paties
galvoje, sprendima, priklausomai nuo aplinkybiu, tureciau priimti ne uz
ilgo. Taciau konstruktyvi diskusija su darbdaviu niekaip neivyksta, deja.
Susidaro ispudis, kad, jei galetu - prirakintu grandine uz kojos prie darbo
vietos, sukrautu simtus uzduociu, bet atlygis uz tai, geriausiu atveju,
tebutu "aciu".
    Be abejo, pakitimus santykiuose inicijavo mano aktyvumas, aiskinantis
darbuotojo/darbdavio pareigu/teisiu klausimus... to visiskai nesigailiu,
apmaudu tik, kad reikejo sio zingsnio.
    Nesu is tu, kurie keicia veikla ir darbus kaip kojines. Japonijos darbo
rinkoje, vertinancioje ilgameti ir lojalu darbuotoja, buciau tinkamas...
deja - cia Lietuva. Darbdaviui irgi pasakiau tiesiai sviesiai - "jei mano
veikla imoneje nebereikalinga / mazareiksme - pasakykite tai tiesiai ir
atvirai, nesu is zmoniu, dantimis ir nagais besikabinanciu i turima darbo
vieta, atleidimas is darbo, netgi dabartiniais laikais man nera didele
problema. O jei esu reikalingas - kalbekime dalykiskai ir konstruktyviai,
kad neliktu neissiaiskintu klausimu, o abi pusesw butu patenkintos sutartais
rezultatais".
    Taciau siandienine padetis daugeliui Lietuvoje ir Europoje suteikia
galimybe ryztingesniems veiksmams (keisti darbo krypti, darboviete, imtis
savo veiklos). Atsiranda palankios salygos apmastyti savo egzistencijos
kelia, atsigrezti i nuveiktus darbus, kritiskai ivertinti save kaip zmogu /
pilieti / vyra / teva / sunu.
    Kadangi nesibaidau nei darbo kastuvu, plaktuku ar traktoriumi, nei
kabineto ar klases - tai suteikia daugiau laisviu nebuti nuolankiu avinu.
Zinau, kad seimos ismaitinimo ir busto islaikymo klausimai nesugniuzdys
nepakeliama nasta...
    O pramogos ir skraidymai prie siltu vandenu ar po palmemis vasara /
tasymasis kalnuose su slidemis ziema - gales pora metu ir paluketi.