Tema: Re: Padekit isverst ar bent pagaut kampa (aplinkosauga)
Autorius: GK
Data: 2010-07-21 12:48:22
  ''Management regulations for the environment-related substances to be
controlled which are included in parts and materials''

Aš manau, kad "included in parts and materials" yra sutrumpinta nuo
"included in THE LIST parts and materials".  Dėl to, versčiau:.

„Valdymo taisyklės dėl kontroliuojamų su aplinka susijusių medžiagų
įtrauktų į dalių ir medžiagų SĄRAŠĄ“

GK