Tema: Re: dėl išankstinio ieškinio užtikrinimo
Autorius: malgis
Data: 2010-07-16 13:10:29
Ieškinys yra ir ginčo objektas, todėl aš tai suprantu taip:

Susipyksta Jonas ir Petras. Jonas sako, Petrai, grąžink man 100 litų,
kuriuos tau paskolinau, o Petras jį pasiunčia rusiškai.

Tada Jonas (ieškovas) nueina į teismą ir sako, kad nori susigrąžinti 100
litų (ieškinį) iš Petro (atsakovo).

Teisėjas pasikrapšto pakaušį ir sako - reikia nagrinėti. Bet Petras gali
prašvilpti savo pinigus, kol ginčas bus nagrinėjamas ir Jonas nieko
neatgautų.

Todėl teisėjas, kol klausimas nebus tinkamai išspręstas, atima iš Petro
100 litų ir pasideda į seifą (užtikrina ieškinį).

Kai ginčą išnagrinės, tuos 100 litų atiduos atitinkamai Jonui arba
Petrui (aišku dar sau už paslaugas kokių 20 pasiims ;-).

Pataisykite mane, jei klystu :-D

Sėkmės!

Algis