Tema: Re: Dockingstation
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-22 23:59:18
Siūlau laikytis patvirtinto „Microsoft“ termino:

docking station

dokas

A unit for housing a portable computer that contains a power connection, expansion slots, and connections to
peripherals, such as a monitor, printer, full-sized keyboard, and mouse. The docking station turns the portable computer
into a desktop computer.

P.S. Su švartavimu tai čia pavarėte, kolega. Aš, kaip klaipėdietis, negaliu iš laivų atimti tokio termino. Galėjo ir
rusai taip verst, bet kažkodėl pasirinko стыковочный узел, стыковочная станция, док-станция. Kita vertus, gerbiu žmones
su fantazija, bet protingumo kriterijai irgi turi būti.

Neseniai taisiau vieno automobilių gamintojo internetinės svetainės vertimą. Vertimas buvo labai neblogas, bet vienoje
vietoje, gal kažko parūkęs, kolega tokį dalyką kaip „performance based concept model“ sugebėjo išversti „į triukų
koncepciją orientuotas automobilis“.