Tema: Re: Vertimų kainos Lietuvoje
Autorius: Junda
Data: 2009-06-04 14:31:46
Nu žinok tų biurų yra nuo A iki Z... Tų šaraškino kontorų tai nelabai
žinau, tie su kuriais dirbu, tai man moka 30-35 į rankas, bet ir tai
nelabai su jais dirbu, nes vertimai būna sunkūs, skubūs ir turiu
geresnių darbų. Bet esu girdėjus, kad ir po 10 Lt. vertėjams moka (tik
turbūt tai studentai, o ne vertėjai).