Tema: Re: „Didžioji knyga“
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-06 12:08:29
Na gal šiais laikais, kai daugumai "internetinių pajėgumų" skaičiuoti
nebereikia (tačiau netgi ir čia būna įvairiai), ir dalykinės pusės ir
nėra "toks baisus". O betgi iš, kaip čia pasakius, estetinės, mane irgi
erzina. Ir taisyklių galima būtų laikytis bent jau iš mandagumo.

Iš kitos pusės - bent jau mano sąmonėje html naudojimas naujienų grupėse
asocijuojasi arba su paauglišku "šakojimusi", arba su tam tikru
neprofesionalumu. Žinoma, bendroj sumoj tai smulkmena, bet, kaip sako
lietuviai, šaukštas deguto medaus statinę pagadina.