Tema: Re: kalambūras
Autorius: GK
Data: 2011-09-06 14:50:53
Atsiminsiu dėl to, kad geras argumentas tiems vertėjams pataikūnams,
kurie versdami LT>EN išmeta visus lietuviškus rašybos ženklus iš
lietuviškų vardų ir pavadinimų.  Galima priminti, kad vaisingumas ne
vaišingumas. Ir Mačiulis ne Maciulis.  Be to, save gerbančios tautos
(vokiečiai, skandinavai, prancūziškai kalbančios šalys, italai, ispanai
ir t.t. to nedaro). Taip pat, mano nuomone, neriekėtų versti „g.“ (pav.
Šeimyniškių g.) 'Street'. Mano manymu, „Šeimyniškių g.“ yra toks pats
neverčiamas vienetas kaip ir įmonės pavadinimas.  Su Vyriausybės
institucijomis kitaip (pav. State Medicines Control Agency), bet man
patinka pirmą kartą kai institucija minima pridėti skliausteliuose LT
pavadinima (Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba).