Tema: Re: Sakinio supratimas
Autorius: Inga
Data: 2011-01-10 21:36:43
Na tai ir as savo nuomone parasysiu :)
 As cia sita effectively suprantu ta prasme kaip ir siulyta "faktiskai, is
esmes, is tikruju". Graikija tapo EB dalimi po diktaturos zlugimo, bet ne
diktaturos zlugime esme, o tame kad ji kente ilga nestabilumo laikotarpi.

Supaprastinus, as cia effectively suprantu visiskai taip pat kaip sitame
paprastame sakinuke:
Pvz., in two months time, but, effectively, after he learned everything in
that book, he passed an exam. Cia esme kad ne taip svarbu kiek praejo laiko
(in two months time), but tai, kad jis viska ismoko (galejo ir per viena
diena ismokti).
Po dvieju menesiu, taciau isties po to kai viska ismoko, jis islaike
egzamia.

Tikiuosi daugiau nuomoniu :)