Tema: Re: Lietuvisku garsu tarimas(transkripcija) ispaniskai
Autorius: GK
Data: 2010-08-23 23:22:47
  On 2010.08.23 23:42, IF wrote:
> Googlinu bet nerandu. Man reikia Lietuvisku ą č ę ė į š ų ū  ž , ir
> kitu garsu tarimo ispaniskai. Kaip ispanu kalbos garsus istarti
> lietuviu alfabetu radau, bet man reikia atvirksciai. Gal kas susidure
> ir galite padeti :)
¡ Buenos días ! ☺  Lietuvių garsus rašyti pagal ispanišką raidyną reikia
šitaip:

ą   a
č   ch
ę   šito balsio nėra ispanų kalboje, rašykite tik *e*
ė   e
į    i
š šito balsio nėra ispanų kalboje, rašykite tik *s*, arba anglišką *sh*
ų   u
ū   u
ž šito balsio nėra ispanų kalboje, rašykite tik *z* arba *zh*