Tema: Re: tarifai - diena vertimo zodziu
Autorius: yolacka
Data: 2009-01-24 20:37:13
Na man neteko tiesiogiai su prancuzais dirbti. Taip kad del apmokejimo -
vertimai ner pagrindinis pragyvenimo shaltinis - labai  didel beda nebutu

O va Sveicarijoj ilgiausiai teko gal 2-3 valandas versti.
Policijoj ir teisme.
Tarifas valandai  apie 60 EUR.

Nu va pasibrowsinau truputi
tai kaip ir sakai realiausia butu prashyti kazkur 350-500 EUR uz 8 val.  +
maitinimas nakvyne ir transportas.