Tema: Re: tarifai - diena vertimo zodziu
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-24 18:20:23
Žodžiu mažai dirbu, žinios daugiau "girdėjau"...

Labai skirtingai. Priklauso nuo užsakovo ir papildomų sąlygų.
Rinkoj sklando gandai apie 1500 EUR už dieną, bet aš pilna atsakomybe
galiu patvirtinti, kad didžiausia man girdėta užsakovo mokama suma buvo
1000 EUR/dienai. Bet ten buvo visas paslaugų paketas, labai aukšto lygio
politinis susitikimas ir vertėjo darbo diena apie 18 valandų. Žinant,
kad tarp vertėjo ir užsakovo buvo tarpininkas, užsakymas "vienetinis",
gaunasi neblogas, bet ne toks jau ir fantastinis uždarbis.

Verslas moka daugiau ir "laisviau", valstybinės institucijos dažnai turi
iš viršaus nuleistus tarifus. Pvz., Brandenburgo policija iš viso jau
beveik tik simbolišai moka, nors reikia pripažinti, kad ir darbas ten...
na, daugiau laiko leidimas ir gyvenimo patirties kaupimas :).

Taip kad vidutiniškai, sakyčiau, 350-700 EUR/dienai. Jeigu užsakymas
vienai dienai, daugiau į brangesnę, jei kelioms dienoms - į pigesnę pusę.

Taip pat svarbu susitarti, kas tai yra "darbo diena" ir kas apmoka
visokias išlaidas (kelionė + apgyvendinimas).

Ir čia kalbam ne apie simultaninį. Šito kainų ir tvarkos neįsivaizduoju
iš viso.