Tema: Re: klausimas čystiems lietuvisams
Autorius: Ness
Data: 2011-02-23 00:10:10
kad lietuvių kalba neloginė tai yra čysta prawda, galiu leisti betkieno
kepurę pridaryti, jau vien leksinės sandaros laisvumas tai įpareigoja :)
Bet reikalas ne tame, o kad ji yra gan uždara ir sunkiai įsileidžia
naujadarus. Dėl to vertėjams tokiems kaip pati dažnai reikia suktis kaip
išgali o paskui teisintis prieš užsakovus ir kalbistus, sorry lituanistus :)
Kita vertus naujadarai kitaip ir neprigyja tik per būtinybę, tad šiame
fronte ir galimybes pirmiausiai galima išbandyti.