Tema: Re: Galit vadint tai s p a m u
Autorius: valstietis
Data: 2011-01-25 09:31:16
Įtariu negyvenai dar tada, kad ant tokių jaunatviškų filosofijų tave
patraukė :).  Aišku, gali filosofuoti kiek nori.  Realiai tada žmonės
rinkosi arba palaikyti vieną pusę, arba palaikyti raudonus komunistus.
Aišku, daugelis buvo bailiai ir bijojo apskritai savo nuomonę reikšti,
nes jeigu komunistai būtų paėmę viršų, visi oponentai būtų supuvę
kalėjimuose, arba slapta be teismo išžudyti, panašiai, kaip vyksta ir
dabar komunistiniuose rėžimuose.