Tema: Re: Galit vadint tai s p a m u
Autorius: Prano Ziberto vardo silko kombinatas
Data: 2011-01-24 08:41:16
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:ihh9ha$esm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek pamenu tai paleidimo (tiksliau pasileidimo - jie patys nubalsavo
> psileisti) priezastis buvo visiskai kita. Cia ji kazka painioja.
> Ideja buvo mazdaug tokia kad paskelbus nepriklausomybe pagal sovietinius
> istatymus isrinktas auksciausias valdzios organas negali vadovauti
> valstybei kurios konstitucija jau visai kitokia. Zodziu tai grynai
> loginiai, teisiniai, legitimumo dalykai.

bullshit
tu sneki apie ideja - aka fasadas - o ne apie tikrasias priezastis
galejima jie patys ir apsprende. Norim - ir galim. Taciau suprasdami, kad
naudos bus daugiau kai ateis kitokie - nebenorim, iseinam.
Tik po to atejo ne tokie, kuriu tikejosi. Pervertino runkelistano liaudi,
nes pagal save vertino, t.y., galvojo apie kitus geriau, negu tie buvo.
Pamirso koks mentalitetas pas runkelius. Mane, kad tatieciai bus protingi,
bet suklydo. Runkeliu banda liko banda.
Minia reik moket valdyti, minioje nera individo samones. Tai puikiai atkale
partiniai ideologai, visa gyvenime ta dirbe gi buvo.
O sajudieciai buvo asmenybes, individai. Ir likusius tokiais laike, savo
nelaimei. Ant to ir issidure.