Tema: Re: Galit vadint tai s p a m u
Autorius: siGis
Data: 2011-01-24 21:17:42
Sitaip ziurint mesla galima pamatyti visame kame. Net ir ten kur jo nera.

Pvz. Zmogus sumane prikalti lenta. 'Zvairas' tame iziurejo to 'niekso'
zmogaus sieki padaryti geroje lentoje skyle, jeigu pasiseks suskaldyti,
neapykanta gamtai ir sieki iskirsti ir sunaikinti kuo daugiau medziu,
islieti 'patologini' pykti plaktuku dauzant kalama vini... Ir galiausiai
uzsitikrinti galimybe, kai sugalvos, sudeginti statini.

Reikia pripazinti kad toks matymas yra gana paplites ir dazniau nei iprastai
stebimas prijaucianciu TT tarpe.