Tema: Re: Galit vadint tai s p a m u
Autorius: siGis
Data: 2011-01-23 15:13:14

"trickyvic" <meilas@meilas.lt> wrote in message
news:ihh3f4$9ia$1@trimpas.omnitel.net...
> O kame briedo nerislumas? Kad jinai ant profesoriaus vare ir skunde, kad
> juos visus adeptus anksciau laiko paleido, tai manding ir tamsta pernelyg
> nebutumete patenkintas ir po siai dienai niurzgetumete, man ta nijole
> buvus nebuvus, bet kartais ir melagis pasako tiesa

Kiek pamenu tai paleidimo (tiksliau pasileidimo - jie patys nubalsavo
psileisti) priezastis buvo visiskai kita. Cia ji kazka painioja.
Ideja buvo mazdaug tokia kad paskelbus nepriklausomybe pagal sovietinius
istatymus isrinktas auksciausias valdzios organas negali vadovauti valstybei
kurios konstitucija jau visai kitokia. Zodziu tai grynai loginiai,
teisiniai, legitimumo dalykai.