Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-27 10:17:19
Hehe, ash dabar jau toj "palaipsniui viskas gereja" stadijoje...
Tiesa, jau sugebejau sapne paprasyt cigaretes tevo, kuris atsake, neduosiu, juk tu meti!.. Tai gausiai susinervinau:)
Alen Carr skaiciau, nemeciau, bet ji matyt buvo dar viena priezhastis mest rukyt - tiesiog visai neblogai parashyta apie pachia rukymo beprasmybe..

Dabar kaipir viskas +/- normaliai.. tik gausiai uzhknisa, kai sedim kur kabake, visi atsistoja ir isheina parukyt - o tu sedi vienas kaip idiotas:) (kazhkur samones viduje zhinau, kad yra vice-versa, bet tuo metu abydna:)...