Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-24 16:26:01
Kazhkaip atsiliepimai labai prieshtraujants - didzhioji dalis studiju rodo, kad mest rukyt nepadeda, naujausios studijos rodo, kad jos duoda tuos pachius efektus kaip cigaretes - pripratimas, nikotininis apsinuodyjimas - tobish vieninteis skirtumas, kad nebereikia pajudet isheit i lauka parukyt:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_cigarette

Kitoj kontroversijos pusej yra tas pats tabeksas - lietuvoje neregistruotas vaistas, kodel - velnias zhino, paklausus (ne ash klausiau:) vaistu kontroles - sake, kad lietuvoj tas neregistruota ir siule naudotis registruotais produktais, pvz _homeopatiniu_ _preparatu_ akoblah blah... tvaju mat - atsiprashau, mano shirdis nesveika, gal galit ka pasiulyt - taip, ishgerkit vandens su citrina ir labai atsargiai kutenkit savo zhmonai ar sugyventinej uzh deshines ausies...

Vienu zhodzhiu shitas dalykas bent jau turi mokslini (beigi empirini pagrinda) - cytizina - kuris strukturishkai labai panashus i nikotino molekules, pagal plana kujarinat tas tabletkas, po truputi tavo organizme nikotinas pakeichiamas citozinu, kas nesukelia lomkiu metant rukyt tuo laikotarpiu, kol yra metama rukyt.. tiesa per dideles citozino dozes gali but mirtinos.. na, bet chia ir yra skirtumas tarp vaisto ir vandens, kad vaistas gali turet shalutiniu poveikiu:)
pasiskaites apie pati cytizina ir turedamas keleta druzhiku kaip pavizdy pats nusprendzhiau ji pabandyt ir kolkas (jau 2 savaites) nerukau (rukiau 12.x metu - paskutinius ~10metu bene po poka i diena - tobish nebudavo pasizhaidimas...)... tiesa psichologinis potraukis niekur nedingo - todel ishvykos i gamta su didesniais kiekiais alkoholio yra labai sunkios - nu tik viena cigarete.. juk nieko nebus...:) Anyway, kolkas save raminu, kad kai mesiu - vis tiek kartkartemis sau lesiu pasilepint cigarais... (Kad neishgasdinchiau organizmo, kad viskas, neberukysi suchka visa gyvenima=)
Iki tol bandzhiau mest kelis kartus... viskas baigdavosi nu tik viena cigarete.. juk labai susinervinau, tai galima...