Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: alias
Data: 2009-07-24 23:34:04
Cigarai į plaučius netraukiami, todėl nesuprantu, apie kokias dozes čia
rašai - tai, kas absorbuojama per burnos gleivinę?
Jei tu tuos cigarus į plaučius traukdavai - tada ne stebuklas, kad tau buvo
lengva mesti tą kankinantį užsiėmimą.

Teisingai Toxis rašo, tu ne rūkei, tu bovyjaisi.

Tik rūkorius supranta, ką iš tiesų reiškia 'mesti rūkyti'. Tai visiškas
gyvenimo pertvarkymas, nes rūkymas pasamonėje jau būna įaugęs į dienotvarkę.
Šiuo įpročiu vos ne dieną matuoti galima: važiavimas iki darbo užima vieną
cigaretę laiko, važiavimas iš darbo užima vieną cigaretę laiko,
papusryčiavai - parūkai, papietavai - parūkai, pavakarieniavai - parūkai,
piktai aplojai pavaldinį - parūkai, aplojo šefas - parūkai, sėkmingai
įvykdei užduotį darbe - parūkai, atsigėrei alaus - parūkai, paskutinis alaus
gurkšnis sinchronizuotas su paskutine cigarete, kad būtų tas malonus
įprastas optimalus drėgnumo ir rūkalų santykis burnoje, pasidulkinai -
parūkai.

Jei to nesuvoki, tu nerūkei. Nes būtent taip mąsto rūkantys žmonės.