Tema: Re: vaikiski vezimeliai
Autorius: bullka
Data: 2009-07-22 11:23:53
Na taip. Iš esmės - dėl gamybos.
Nežinau, kiek dabar kainuoja tie tučiai (prieš 3 metus brangiausias tutis
kauno bazėje buvo 400-500Lt be auto kėdės). Mano rekomendacija - skirti 2x
daugiau ir pirkti coletto austin, tako jumper, kokį xlanderį (bet geresni
xlanderiai iki 2K Lt traukia) ar pan.

Kai rinkomės, pastenėjome, kad Vaikutyje yra didžiausias biudžetinių
variantų (iki 1000Lt su auto kėdute) pasirinkimas. Na ir aišku
populiariausias prieš pusmetį ten buvo Tako Jumper.