Tema: Re: vaikiski vezimeliai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-21 11:04:46
mano galva, pagrindiniai kriterijai - dideli ratai, visur pravažiuosi.
manveringumas - reikia pamėginti su kokiu 10 kg svoriu. Jiegu universalaus
vežimėlio variante kūdikis bus nusuktas nuo tėvų, gal ten jis labiau ir
žiūrės į pasaulį, bet tai nepatogu - negali normaliai jo matyti, jeigu
vėjuota arba lyja - visa ta nelaimė pučia tiesiai kūdikiui į nosį arba turi
jį įvilkti į celofaninį maišą. O tai jau joks nepasivaikščiojimas.
Žodžiu, kiek klausinėjau tėvų, visi vežimėliais nepatenkinti :) Mes turim
du - vieną "kapitalinį", bet didelį ir sunkų, nors labai manevringą Cicco (3
dalių) ir kitą kompaktišką, kurį reikalui esant galima įsimesti į bagažinę
arba pasiimti į lėktuvą ir pan.