Tema: Re: vaikiski vezimeliai
Autorius: S&T
Data: 2009-07-21 14:53:00
mes turim ir eksplotuojam, ABC design rodeo (triratis), super manevringas,
apie parvirtima nera ne kalbos, dideli ratai - pravaziuoji visur, jokiu
braskejimu vaziuojant, gal tik trukumas kad amortizatoriu nera.

labai priklauso kur gyveni, ar name ar bute, ar nesiotis reiks ar ne...

patogu dar kad ant to pacio remo visos trys dalys dedadasi ir pirmoji auto
kedute/nesiokle ant remo be adaptariu dedadasi...