Tema: Re: vaikiski vezimeliai
Autorius: Pi.
Data: 2009-07-21 14:13:51
nezinau kaip su triraciu... as ziurejau keturacius.. nemanau, kad reikia
nuiminet ratus.. nebent i smart bagazine detum..
o siaip true-reikia vaziuot ir ziuret viska paciam.. kaip ir minejau pats
idemiai dar neapziurinejau, nes pirkau kitas prekes ir tik akies krasteliu
ir ausies soneliu girdejau ir maciau tuos vezimus, kurie man paliko nebloga
ispudi.. uz nebloga kaina..