Tema: Re: dieta
Autorius: Dex
Data: 2009-06-02 14:00:47
planas chuliganas :)

siaip tai valia ir saves prisivertimas - cia yra lementys faktoriai.
Tada - mityba ir sportas (ka butent ir reikia prisiversti daryti).

Tiesa, pritariu, buvau pamirses pamineti - miegas susitvarko NEREALIAI
nustojus valgyti iki 19 val. arba bent jau 2 val. iki miego. (tame tarpe
ir negerti dideliu kiekiu skysciu pries miega).
Pradejau keltis stabiliai pora valandu anksciau, be zadintuvu ir pan.
Atsikelimas is lovos tapo lengvas ir paprastas (kai seniau reikedavo dar
paguleti puse valandos, kad suvokti, kad jau tuoj nebeliks laiko
susiruosti i darba(-: )

Dex