Tema: Re: nerimas
Autorius: Dex
Data: 2009-05-29 15:44:12
:)
manau, kad sioje diskusijoje mano openentai neivertina maisto reiksmes
zmogui, kaip asmenybei. T.y. isprincipo "mes esame tai, ka mes valgome".

Gi jeigu dabar tave vercia nerimauti vienas ar kitas reiskinys, o po
keliu menesiu - puses metu ajurvedinio gydymo taves nebenervuos tas
reiskinys, ar tai reiskia, kad niekas nepasikeite?
Manau, kad pasikeite. Kai kas...

Dex