Tema: Re: nerimas
Autorius: Dex
Data: 2009-05-29 07:46:14
zinoma, pienas pats is saves nera antidepresantas :)
as gi taip ir nesakiau. Jei nepastebejai, ten yra komleksas veiksmu,
t.y. ten reikia daryti ne viena kazka is viso to, o stengtis
komleksiskai pagalgalimybes daryti viska, t.y. ir pienas, ir mityba, ir
pasivaiksciojimas ir vaistazoles.

piene esantys baltymai,riebalai ir vitaminai skatina tam tikru smegenu
audiniu gamyba ("maitina smegenis"). Taciau tam, kad organizamas gerai
ji asimiliuotu ir pienas duotu norima efekta, reikia gerti ji karsta.
Todel pries geriant ji reikia uzvirti arba gerti ka tik pamelzta (kas
musuose yra beveik neimanoma:))

Dex