Tema: Re: nerimas
Autorius: bzik
Data: 2009-05-29 15:38:23
tokiais atvejais labai padeda problemu gausa :) esu pakankami nerimastingas
ir ramiu gyvenimu besikuriantis sau n "problemu". Bet kai ju daug, o laiko
nera, tai viskas eina kuo puikiausiai, be dideliu pergyvenimu.
Vienintelis budas, kuriuo tikiu - suvokimas kas kelia nerima. Nes
dazniausiai tai ne konkretus reiskinys del kurio nerimauji, o giliau
slypintis nepasitikejimas savimi, noras but geru, pyktis ir pan. Poilsis,
maistas mazina nerimo pojuti, bet neisprendus bazines problemos (ivardinant
ka is tiesu jauciu; kodel taip jauciu; ka galeciau padaryt, kad pasijausciau
geriau) niekas nepasikeis