Tema: Re: stuburo tempimas
Autorius: pablas
Data: 2009-05-17 10:20:36
  Visada buna ir paprastesniu budu.Stai ka siulo jogai.
Pratimas dviems. Vienas atsiklaupia ir atsiseda ant blauzdu.po to
palinksta i prieki ir atsiremia i zeme rankomis.Kitas atsigula pirmajam
nugara ant nugaros. pirmasis labai letai leidziasi zemyn(sulenkdamas
rankas), po to (po kokiu triju minuciu) dar ir isriecia (letai
letai)nugara.Gulintysis turi buti visiskai atsipalaidaves.

   Labai svarbu!
Baigus pratima, pirmasis letai keliasi,kol gulintysis atsiseda.Jis jokiu
budu neturi bandyti pats keltis. Sis pratimas tiesiog puikiai istempia
stubura.