Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: edzhy
Data: 2009-05-01 23:39:32
 Niekas nezino kas bus su tuo vaiku po kazkiek metu. Kai buvau mazas buvau
alergiskas penicilinu grupes antibiotikams, bet paberdavo ir tiek, visa
pauglyste jokiu alergiju jiems nebuvo, o va kai beldesi 18m i duris
apturejau lengva anafilaksija penicilinui. Tavo teiginys, kad alergija
neisgydoma yra teisinga, bet ji gali ant tiek susilpneti, kad mes jos
paprasciausiai nebejauciame, nors organizme ir vyksta imunines reakcijos.
Zodziu tokia ale sistemos klaida, kuri, beje, yra paveldima ;)

--
www.itpaslaugos.tk