Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: CatBlack
Data: 2009-04-29 10:57:47
Pandemija tuo ir pavojinga, kad ji apima is karto daug saliu. Kai visi visur
serga, normalu kad atsiranda ir sutrikimu ir vaistu trukumas ir t.t.
Taciau tai daugiau socialines pasekmes. Nemanau, kad tas virusas kuo nors
ypatingai pavojingesnis uz paprasta.

man idomiau kuo tai gresia. Gripas gripu - ne karta sirgta. Cia kazkoks
zmogus pabande sudet info, tai joje nematau nieko tokio, kad pradet panikuot
http://uagadugu.blogas.lt/kiauliu-gripo-simptomai-628.html