Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: Fwd
Data: 2009-04-29 11:16:33
Na aš irgi šitoje srityje nelabai ką išmanau. Apšvieskite kas netingit :)
Paprastu gripu žmogus užsikrečia, paserga kažkiek, paskui vėl sveikas. Aišku būna atvejų, kai žmogus turi problemų su tarkim širdimi ar pan., tada gali nuo paprasto gripo ir užsilenkti (dar nenusikalbu?). Tai šitas kiaulių gripas irgi toks pats? Susergi, paguli lovoje porą dienų ir pasveiksti?