Tema: Re: Apie maisto priedus
Autorius: Ruta
Data: 2009-04-24 13:49:23
Na, dėl skonio nesiginčysiu, bet kad prapjautas natūralus obuolys ar
morka šaldytuve išsilaiko be pastebimų pakitimų ilgai nepelydamas ir
nesiraukšlėdamas, tai galiu ramia sąžine paliudyti - dažnokai laikau ir
aš, ir mama, o kadangi tai ne pirktiniai, o savų obelų obuoliai ir savam
darže žinomai išaugintos morkos, tai tikrai žinau, kad jokios chemijos
nematę.

Bet va nuo veislės labai priklauso.