Tema: Re: Apie maisto priedus
Autorius: ALORA
Data: 2009-04-24 09:11:55
nežinau, ar yra Vilniuje, bet galiu papasakoti apie vokišką "bio" maistą.
Buvau nupirkus morkų ir obuolių mažajai. Visų pirma, jie buvo vandens
skonio. Mane galima išdurti ant papajų ir pitahajų, nu bet morkos ir obuolio
skonį tai žinau :) Ir nemanau, kad ne bio vaisiuose ir daržovėse yra
gliutamato :) Bet tai dar ne viskas. Kadangi mažoji obuolio nevalgė, tai
prapjautas jis užsimetė šaldytuve. Po kokio mėnesio atradau - jis nebuvo nei
susiraukšlėjęs, netgi praktiškai neparudavęs ar papelijęs... Man asmeniškai
toks maklaudinis obuolys sukėlė įtarimą, todėl tai buvo mano pirmi ir
paskutiniai biopirkiniai :)