Tema: Re: Apie maisto priedus
Autorius: Dex
Data: 2009-04-23 19:31:32
girdejau atvirksciai, kad vienas is pavojingiausiu, jei vartojamas per
dideliais kiekiais. Zinoma, didelis, mazas, tai visiskai subjektyvu :)
Cia reikia mokslinio irodymo! Nes VBS netinka.

Kadangi moksliskai itariu nera istirtas, nes kad nustatyti poveiki
ateinancioms kartoms, reiktu tirti koki 100 metu (cia is lempos skaiciu
paemiau) tai as asmeniskai, geriau nerizikuoju.

Dex