Tema: Re: Tas niekingas sumautas gyvenimas.
Autorius: 222
Data: 2015-11-29 16:53:34
As pries 10metu norejau nuo gelezinkelio tilto nusokt, kai zmona mane paliko
ir isejo pas ta kuris su "babkem" ir norejau sokti tik galva zemyn, kad is
kart issitekstu smegenys....

Bet ziurejau zemyn ir masciau, o jei nepataikysiu i begi ????
kazkas atras, iskvies greitaja ir galiu juk likt visam gyvenimui
ratukuose... o to tikrai visai nenoriu....

paskui galvojau kaip su elektra nusitrenkt tai kad is kart.... bet i 230V
rozete tai beveik be sansu, nebent ja apziot bet ir tai tik isspjausiu...
nes esu elektrikas ir N kartu gaves per nagus....
tai zinok isigijau net 10.000V transformatoriu, na kuris jau per kelis cm
ore prasauna... tai va kaip nekeista nuo jo bezaizdamas gavau per nagus
taip, kad nuskridau kelis metrus ir atsiciohinau tik po kazkiek min....  tai
tas jausmas dar dabar vien prisiminus sutraukia visus galus....

O kepenis aisku as irgi zudau vienas....
na bet zinok kai labai yra poreikis moters, labai nesunkiai ja isitaisau,
tiva paskui atsikratyt labai sunkiai einasi....

Bet va turiu dabar sociai veiklos, turiu sociai hobiu, kuriems net neuztenka
laiko kiek noreciau, todel apie tai kad sitas gyvenimas nieko vertas, tikrai
minciu nebekyla....!
dabar gyvenu ir dziaugiuosi gyvenimu !
Vaikai dideli ir savarankiski !
Buvusi su "babkem" dziaugsmo nesusikure... bet atgal jos jau nebepriimu....
kam man tos problemos, lyg tu moteru aplikui butu maza.... pilna ju... tik
susvilpk.... !

Nueik i paprastus sokius virs 30....   neatsikratysi !
As sakau rimtai !