Tema: Re: Tas niekingas sumautas gyvenimas.
Autorius: absurdo pagrindai
Data: 2015-11-28 23:54:35
absurdas, man kaip pirstu i sikna, nes as vaikstau is kampo i kampa...
o bet kokia veikla turi tik trumpalaiki poveiki, todel yra absurdiska,
pats gyvenimas trumpalaikis - o reiskia absurdiskas.
Ir uz viska (uz malonumus) reikia sumoketi. Todel gyvenimas yra zapadlo.
Tik tiek.

O pragaras yra tarybinis dantistas, kuris tau taiso dantis amzinai :)
Ir uz dyka :)

"Bone Daddy"  wrote in message news:n3d6se$lhh$1@trimpas.omnitel.net...

tu mažiau skaityk visokių kvailų pasisakymų.
Geriau paspoksok į karksinčias varnas, bus daugiau naudos.

P.S. Jos, sako, labai protingos!

"absurdo pagrindai"  wrote in message

as atvirai kalbant nesuvokiu kas yra mirtis..-begaline nebutis..
nesuvokiu, kas as esu, suprantu, kad atsiradau kazkaip netycia,
o iki manes kaip ir po manes buvo begaline nebutis, ir nuo to man
nebuvo nieko blogo.
O va zemeje tai anot kai kuriu pasisakymu, pragaras tiksiai yra...