Tema: Re: Tas niekingas sumautas gyvenimas.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-11-28 23:35:13
Niekur tu neatsirasi, gali būt ramus.
Pasaulis iki tavęs buvo realiai ir bus po tavęs, ir jokia ne nebūtis.
Tau, žinoma, nieko blogo nebus, nes nebus NIEKO.

"absurdo pagrindai"  wrote in message

as atvirai kalbant nesuvokiu kas yra mirtis..-begaline nebutis..
nesuvokiu, kas as esu, suprantu, kad atsiradau kazkaip netycia,
o iki manes kaip ir po manes buvo begaline nebutis, ir nuo to man
nebuvo nieko blogo.
O va zemeje tai anot kai kuriu pasisakymu, pragaras tiksiai yra...

As tai tikiu, kad vel atsirasiu kazkaip netycia, kitoj planetoj
ir nemirtingas....

cia filosofija...

"Bone Daddy"  wrote in message news:n3d3v5$ktc$1@trimpas.omnitel.net...

mirtis yra visko pabaiga Tau. jokių svečių tu nesulauksi.
Bet tu to net nesužinosi, nes tavęs nebebus nuo to pat momento. ir tavo
smegenų nebebus, tik šūdo krūva, kurią ės kirminai.
Ir nematysi ar kas nors sprogo iš pavydo.