Tema: Re: Tas niekingas sumautas gyvenimas.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-11-28 23:28:56
Dėl mano sekso aš su tavim nesiaiškinsiu, nes tu man esi seksualiai
nepatrauklus.
Pornucha yra žiauriai žalingas daiktas vyro seksualinei funkcijai.
Psichologiškai, beje.
Bobos yra moterys ir jos niekuo nekaltos, kad tu pridurkas.
Turėtum mest pornucha, susirast kokią tai pšijemną moterišką. Bet tu jos
nepadulkinsi, kadangi esi psichas. Nebent primuši ar pasmaugsi, esi piktas
ant jų, nekenti. O jos tą galbūt nujaučia.
Padėtis beveik be išeities. Bet gali kreiptis į psichologą - seksologą. Nu,
arba į kokią kultūristę, kuri pati tau išmals marmūzę reikalui esant. Galėsi
pabūt už sadomazochistą.

"absurdo pagrindai"  wrote in message

tai as ir sakau, kad absurdas..

O sekso ir narkotiku nenoretum ? :)

"Bone Daddy"  wrote in message news:n3d3v5$ktc$1@trimpas.omnitel.net...

mirtis yra visko pabaiga Tau. jokių svečių tu nesulauksi.
Bet tu to net nesužinosi, nes tavęs nebebus nuo to pat momento. ir tavo
smegenų nebebus, tik šūdo krūva, kurią ės kirminai.
Ir nematysi ar kas nors sprogo iš pavydo.

"absurdo pagrindai"  wrote in message

Visi zinome, kad gyvenimas yra sudas, o visos bobos
kurvos. Todel, leidziame laiko prie kompiuterio, ziurim
parnuxa ir drocinam. Metu metus. Tai tikrai labai orus
uzsiemimas.

As jau daleiskim nepises bus greit 10 metu, tai reiktu
dar pagalvot, kas geriau gyvena, zmogus ar gyvulys,
geriausiu atveju vienodai.
Kita vertus gyvunijos pasaulyje neaptinkama kankinimu.

gyvenimas yra absurdas ir visada tos bus.
Mirtis yra laukiamas svecias, nes tai yra pabudimas ir uzsitesusio
kosmaro.

Niekas mirties  is manes neatims ir tegu del to sprogsta
is pavydo.

Zmogus zmogui vilkas.