Tema: Re: Gyvenimo logikos partija.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-05-10 11:56:59
Atkreiptinas demesys, kad man nutruko plionke, bent jau sitaip
konkreciai tik viena karta gyvenime, butent kai man buvo 22 metai
(dabar man 35)
butent pavasario pradzioj, tuo laiko tarpu daug ivykiu ivyko.
Pirmiausia pries savaite kazkur vartojau extazy tableciu, pirma kart
gyvenime
ir papuole labai veiksmingos, antra tuo metu susiradau merga ir
isimylejau, trecia buvau tikejimo zodyje ir geriau ten kazkokio tai
gerimo, ketvirta studijavau magistre neurobiologija, kurios buvau
samoningai nusprendes nebaigti, studijavau tik del savo malonumo
ir studijavau labai aktyviai, labai gincijausi su destytojais, rasiau
vadovui elektroninius laiskus iki beprotybes..
penkta skaiciau intensyviai nobelio premijos laureato Ilja Prigogine
knyga  "Tvarka is chaoso", nuo kurios rauna stoga..
Sesta rasiau i omnitel grupsus, nuo kuriu irgi rauna stoga ir man atrode,
kad mane seka per interneta..
Septinta Kaip tik sutapo, kad prasidejo karas Irake...

Taigi viskas susidejo ir praradau kontrole, ty isprotejau,
bet ypac nuo ratu, nes nuo ju daug malonumo, galiu pareklamuot, kad
malonumas toks, kad atrodo tris valandas be perstojo jauti orgazma,
myledamasis tarkim su mylima mergina..
Be abejo sunku buvo mokytis ir bakalaura, kuri baigiau ir kuris mane
issekino..

"Tomas"  wrote in message news:mim4hp$931$1@trimpas.omnitel.net...

Gal persimokei ir po to prasidejo? Viena zhinau panashu, labai pavare su
mokslais keleta metu ir vienadien plionke truko.

Aj tokiu kuriems zheme nuciuozia ish po koju zhinau ne taip jau mazhai, bet
tiems kitaip, nei tau. Viena klasioke turi problemu, jau keli metai pradeda
kazhkodel butent man (gal isimylejus buvo jaunystej) skambint ir turiu buti
jai psichoterapija, nes kitaip nezinau, kada jai uzhtems viskas, jauciu
pareiga atvest ja i tokia savijauta, kad nustotu ardytis. Nusiramina - ir
viskas gerai koki menesi. Iki 40 metu mazhdaug viskas gerai su ja buvo, tik
gal labiau jautresne nei visi kiti zhmones, greiciau susinervuodavo del
nieku. Prasidejo nezinau del ko, kaip pati sake - viskas uzhtemo ir nieko
neatsimena, rokishky jai papasakojo, kad su peiliu puole lyg ant zhmoniu,
lyg ant vaiku. Po to dar 4 kartus i rokishki vezhe. Pas ja man panashu, kad
gyvenimo budo pakeitimas prisidejo - budavo hiperaktyvi, sportininke begike
lengvaatlete, o paskui vaikai, sheima, ir dabar gyvena nuobodziai tarp
keturiu sienu, ir nenori su ja nieks bendraut, nes jau etikete "durne ish
rokishkio", o gyvena mazham miestelyje, tai visi zhino. Kaip suprantu, jau
truksta veiklos ir bendravimo

Tavo atveju - panashu i kazhkoki fizini smegenu gedima mano nuomone, vaistu
rijimas tik kuriam laikui nuslopina, bet nepashalina priezhasties, nenumanau
ka daryt tokiu atveju, cia kaip ir su epilepsija. Dar ir depresuotas
atrodai, pabandyk nesinervuot kai nervas ima, nes nera prasmes. Prasmes
nervuotis nera todel, kad niekam nuo to negeriau, tik pats blogiau jautiesi
ir gali kitiems ka nors blogo padaryt. Gerai yra susikaupt ir numest
slegiancias mintis, pagalvot apie malonesnius dalykus. Kad ir ta daktare -
tu galvok geriau apie ja kaip apie grazhia boba. Zmoniu pasistenk nemusht,
jie greiciausiai nekalti yra, nesvarbu kad tuo metu jautiesi pasaulio
valdovas. Valdovas gali but ir geras, kilnus, nebutinai fiureris.