Tema: Re: Gyvenimo logikos partija.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-05-09 15:36:49
Gyde lygiai menesi 2004 ais. atvaziavau i psichuske,
kazkoks senis sedi ant kedes ir i mane ziuri, stebi kaip elgiuosi,
panasus i sanitara, taip keistai elgiasi, man siaubo ivare, bet
jie manes nei pazinojo, nei klausinejo, pamatavo spaudima,
tada atsisedau prie duru, kazkokia boba, klausia - chaosas galvoj ?
sakau tvarka galvoj... sako pasirasyk, sakau nesirasysiu, tai sako,
tai ko cia tada atvaziavai ? Nu gerai sakau pasirasysiu...
pasirasiau nuvede per kazkokius kambariukus, nurenge, paeme
dokumentus, pavilko pizama, pasijutau kaip papuoles i koki
konclageri...nu ir nuvede i palata ir pagulde..
Galvoju..ai..ko cia bijot, cia gi ligonine, bet vistiek kazkokia bloga
nuojauta, tai suleido vaistu, ir man pradejo nesamones darytis,
tai koja sutrauke, nebuvo kur detis, zodziu prasidejo kankinimai..

Reiketu dar pamineti, kad nerukiau tada, bet ligoninej pradejau
rukyti ir dar bandziau pabegti, tai pagavo ir suleido per didele doze
vaistu ir as kankinausi penkias valandas ir netgi patyriau klinikine
mirti, nes nesuleido migdomuju, kai prasiau..

Po menesio paleido, bet prasidejo mano kosmarai, depresija,
frustracija, labai daug rukiau....

cia buvo toks pirmas kartas...
taciau po pirmo karto seke serija, kazkaip uzsiprogramavo, bet kazkur
kas metai kas puse metu..reiketu pamineti, kad sitaip ziauriai
kankino ne visada,o tik pirmus du kartus ty 2004 rudeni ir 2005 rudeni..
O po to matyt pasikeite laikai ir vaistai tapo neskausmingi...gal del
to, kad istojom i europos sajunga..

Ir reikejo nuo pirmo karto kai papuoliau i ligonine lankytis pas daktarus
kurie pasake, kad vaistus reiks gerti visa gyvenima, ir kitu apribojimus,
nedirbti pavojingu darbu ir ginklo netureti niekada...ir rekomendavo
imti invalidumo grupe,.. va tokia sistema..

Kiek laiko ir kaip gydė?