Tema: Re: Gyvenimo logikos partija.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-05-09 12:31:55
faktai tokie, kad 2003 m. kovo pradzioj as isejau is proto...
ko pasekoje spyriau gatveje gatves slavejai i pilva ne is sio
nei is to, tada mane pagavo policija, sumuse is paleido.
Dar tiesa sumokejo mama 500 lt. tai slavejai.
Viskas tuom baigesi.
Tada 2004 rudeni prisivalgiau ratu ir pradejo atrodyti, kad
esu superzvaigzde ir valdau pasauli. Butu viskas savaime
praeje, nes cia buvo nuo ratu. Taciau, kadangi buvo isprotejimo
atvejis anksciau ir as nezinojau nuo ko. As nusprandziau apsidrausti,
atseit norejau papulti pas daktarus profilaktikai. Galvojau nusius
pas neurologa, kuris graziai su manim kalbes kaip psichologas,
isklausines, kas yra, nes man atrode, kad sukeliau beslano
terorizma, kad esu hitleris. Taigi apie psichiatrijos metodus nieko
nezinojau. Todel be baimes paskambinau broliui ir pasakiau,
kad reikia pagalbos, nes man kazkas su galva. Jisai su masina
mane paeme ir pagulde i psycushke.
Taigi isvados, kad nera viskas be priezasties , bet viskas netiesiogiai..

"Tomas"  wrote in message news:mikjdc$t9k$1@trimpas.omnitel.net...

Bet gi kazhka darei tokio, kad gydytojai teko uzhsiimt tavo gydymu? Nepagavo
taves einancio gatve atsitiktinai?7