Tema: Re: Gyvenimo logikos partija.
Autorius: Absurdo pagrindai
Data: 2015-05-09 16:00:15
Labai gerai atsimenu isprotejimo busena, prasidejo tai taip,
reiskia is pradziu pirma nakti pakilo temperatura, diena guliu
ir atrodo, kad smegenys labai intensyviai dirba, kad vienas pusrutulis
dirba labai intensyviai ir pagalvojau, kad jis sumazejo, kaip
pas lenina..taip stoga biski rove, bet esme kad nemiegojau
tris naktis, trecia nakti 4'ta valanda ryto prasidejo stiprios
haliucinacijos, uzsimerkiu akyse multikai, kaip tom ir jerry,
ir galvojau numirsiu ir papulsiu i kita pasauli, kur pasimylesiu
pirma karta su mergina..
atsikeliau as tada isryto, pradejo diegti galva, paskabinau mamai,
sakau man blogai, tai ji nieko neitardama, sako, nueik palysk
po siltu dushu viskas turetu praeiti...bet nieko nepadejo...

Nu ir ka as pilnai praradau kontrole, atrodo kazkur reikia eit,
atrodo, kad laikas tai eina i prieki tai atgal. Susidejau i kuprine
visas mokslines knygas ir penkta ryto isejau i gatve, be aiskaus
tikslo, atrodo, kad masinos tai i prieki tai atgal vaziuoja, vienu
zodziu pasijutau, kad valdau pasauli ir kad esu dievas.

Bego begikas is ryto, tai as i ji pradejau begti, tai jis perbego
i kita puse. Ir dar kitokiu nesamoniu ten buvo...
Man labai pradejo stipriai diegti galva, pagalvojau, kad visa
visata tai susitraukia i taska, tai sprogsta ir taip pastoviai,
pamaciau pries save slaveja, pasakiau sau taigi as dievas,
reiskia galiu daryti ka noriu ir ant to zodzio stipriai spyriau
jai i pilva.
Pamate mentai, pagavo, surakino uz nugaros rankas, as
jie saukiu, karas prasidejo, lektuvai skrenda...
O kaip tik 2003 balandi prasidejo karas Irake..as tada studijavau
magistraturoj neurobiologija...tos visos mokslines tiesos man
persipyne...

Ir ka mentai atidauze man krutine, kai trenkia, net uzmiegu, tada
atsibundu ir pradedu juoktis, tada vel gaunu, ir gavau kokius 8is
kartus kol nustojau juoktis.. tai pamiegojau vienutej,
atsikeliu atrodo, kad visas pasaulis kaip delione pries akis
susideliojo, ten pripaisyta kameroj ant sienu man viskas taip
keistai, ziuriu pro grotas, atrodo ateina jau klasiokai manes pasiimt,
atrodo tuo iseisiu ir isdulkinsiu savo pirma meile..ir tt. mentai surase
viska ir tevai pasieme...
gulejau namie prislapinau i lova, pradejau rekti uzsiemes uz galvos
ir kai rekiu visas gyvenimas per akis eina, tada garsiai pradejau
kalbeti Teve Musu malda ir po maldos viskas baigesi...
Ir po to niekada nesikartojo.

Su kunigu atskira istorija, zodziu prabuvau du su puse metu rokisky.
Gyde neskausmingai ir tt. bet finale, po rokiskio dau geriau jauciuosi
is dalies del to, kad gal uzgrudino kaip kokia armija..

"Tomas"  wrote in message news:mikln1$ttv$1@trimpas.omnitel.net...

Atsimeni kaip viskas vyko bunant ishprotejimo busenoj, ar nelabai?
Pala, cia ne tu ten kazkur kazkoki kuniga primushei ar kazka ten padarei?